örnie: tifot blev snyggt tifo gänget... hoppas få se lite bilder snart. Har suttit hemma och kollat igenom gårdagens rysare i sin helhet och bara njutit. C+ gjorde en fin insomning på dalan med sin röstförstärkare.
Och för introt stod "Rent Sound" i sundsvall i sammarbete med "Papperskungen" Timrå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
hoppas få se lite bilder snart. Har suttit hemma och kollat igenom gårdagens rysare i sin helhet och bara njutit. C+ gjorde en fin insomning på dalan med sin röstförstärkare.
Och för introt stod "Rent Sound" i sundsvall i sammarbete med "Papperskungen" Timrå.