Knylan: Ja jag har visserligen kritiserat honom en del i början av säsongen. Tyckte dock han steppade upp precis innan skadan. Känns som en perfekt karaktär att få in i detta skede av säsongen.
Sputnik: Inte bra att Westerlund är fortsatt sjuk, blev tydligt förra matchen hur mycket han betyder för att spela sig ur egen zon på ett vettigt sätt. Jag trodde på vinst inför truppen släpptes men nu tror jag på Dif istället, lika bra att antijinxa ändå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.