{297}: Ja all ära till Paigin men nån Didde är han verkligen inte i det fysiska och närkampaspelet. Tror tyvärr Diddes skada kommer kosta oss SHL platsen.
Jag har snöat in mig på P.Åberg i den här matchen,glider av tre perioder tar överhuvudtaget inte i ett dugg. Han är ju värvad för å vara en bärande spelare med kvalite och med ett driv på kassen och målgörare..
Sputnik: Klart Didde är ett enormt tapp. Men tycker vi har tillräckligt bra lag för att vinna ändå(min åsikt). Vissa spelare borde få sig en avhyvling dock, det går inte spela så tamt i egen zon.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.