1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2305869

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2022-03-06
En sådan där match som gör att man dräneras på all energi. Det flaxas och viftas efteråt efter kraft och energi från alla möjliga och omöjliga håll. Men det finns inget.
Vår egen kraft tycks inte räcka till. Även om vi vinner på tisdag och slipper den där vidriga jävla jingeln faller lite eller inget i vår riktning i övrigt. Frölunda? Det känns som om dom kunde ta sina äckliga klubbmärken och lägga ner nu. Låta IFK Bäcken ta den där platsen som goa jävla göbbar förutsätts ha i hockeysocieten.
Liiiite flyt kunde vi väl ända ha med förmodade supermegaduperklubbars möten med våra träskrivaler. Men icke. Nu bryter jag ihop och planerar just nu inte att komma igen. Håll ställningarna ni mer ståndaktiga!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.