falconuggla: Läs en gång till så kanske du begriper Skyller inte på spelarna det här är en tränarfråga och Nubbens fel som inte gjort förändringar långt långt tidigare finns inte på kartan att Freddan klarar ett kval. Enda chansen är att göra som Brynäs gjorde när man tog in två nya röster som gav ny energi och lyckades skicka ner HV med 4-2 i matcher. Se bara nu vilka vändningar Djurgården Malmö Björklöven fåt av nya tränare och i vilken jävla klubb har det vart ok med 12 raka förluster JO BARA I TIMRÅ IK SKYDDA VARANDRAS PAJAS FÖRENING
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer