Gorkyman: fan vilket ”hönan eller ägget”-resonemang det där är om Lander. Han är klar om vi håller oss kvar men hade han bara skrivit på förra säsongen så hade vi inte varit på kvalplats idag.
Gorkyman: Bra det men då måste man vara ett SHL lag tro jag annars lär det inte bli något tyvärr. För jävligt att Nubben Ledningen låter Freddan misslyckas igen på SHL nivå utan bara skiter i Supportrar Sponsorer att det blir Allsvenskan igen jävla amatörer
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer