Rip Kirby: Det uttalades nog i samma veva som han sa att "Senast när sonen börjar skolan vill de vara hemma i Timrå". Och det vet vi ju hur det blev med den saken
Rip Kirby: Jaha jag vet inte.. artikeln som st hänvisar till i Aftonbladet så rör det sig om ett längre kontrakt om Timrå håller sig kvar. Men jag har också tidigare sett artiklar som säger annat. Är nog bara Anton och möjligtvis Nubben som vet. Såklart välkommet om det stämmer, men känns som klubben har större bekymmer än Landers vara eller inte vara att ta itu med.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer