Labban: Utifrån vad han sagt och övriga omständigheter är väl förutsättningarna ganska givna; Han vill återvända till TIK. Om TIK är i SHL blir det tidigare, om TIK är i HA blir det senare. Fullt förståeligt.
Kongo: Precis så. Men inte till Sverige och annan klubb i SHL utifall Timrå är i HA. Isf kvar utomlands lite längre och Timrå i HA vid, säg, 35-36 års ålder
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer