Kongo: Vi har gått igenom det där längre ner, jag rekommenderar dig att läsa RasmusVS:s inlägg från tidigare idag. Det sammanfattar det rätt bra och tycker du det är mer komplext än så så visar det mer på hur lite du förstått
mikenomad: Så Freddans påstådda konflikträdsla trumfar hans vilja att vinna? Nja, milt uttryckt. Viljan att vinna är den ledande drivkraften hos idrottare och ledare på elitnivå. Jag skulle även säga att det uttrycks en övertro på hur man kan förändra en matchs skeende.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer