1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2308562

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Zäta75: Ja, det där har jag tänkt på, vi har mycket offensivt spel just nu. 40 skott i går, 35 på Hovet, 40 hemma mot DIF också var det väl runt 40 mot Brynäs också?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
tjobba: Håller med. Många skott på mål eller på målvakten skulle jag vilja säga. Vi behöver mer folk framför deras målvakt som hugger på returer när Paigin slänger iväg sina projektiler:-)

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
tjobba: Exakt. Man vinner ofta matcher med mycket skott. Iaf är förutsättningarna goda. Vi hade 50 skott någon match också. Det gäller som sagt att bli lite effektivare så sitter 4-5 mål per match.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.