1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614744 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 231095

Sv: Martin Lindman till FBK
Om snubben lämnar Timrå må det vara hänt. Man kan inte räkna med att varenda spelare som skriver på för Timrå automatiskt blir mega-TIK:are som är villiga att dö och begravas i klubbens färger.

Däremot, har han gjort en Fagerbergare och förhandlat/skrivit på i ett sånt här skede är det jävligt illa. Och slampigt. Men det kan man bara spekulera i än så länge. Avskyn mot FBK gror dock. Jävla pösmunkar! Hoppas som fan att vi slår ut Luleå och sen får möta värmlandsmaffian i semin.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.