1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614744 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 231114

Sv: Martin Lindman till FBK
Lugn i stormen va. Lindman har förmodligen bara uttalat sig lätt om ett uttalande. FBK var ju smått intresserade redan innan denna säsong och såna här diskussioner brukar alltid dyka upp i slutspel. Så att börja kasta skit på stackars Lindman känns väldigt obefogat, han "förhandlar" ju knappast med FBK just nu. Sen ska man nog vara försiktig med att hylla andra spelare som mer trogna än andra, skulle inte förvåna mig ett dugg om ett antal spelare som gjort bra ifrån sig denna säsong försvinner till nästa och då är det bara att önska lycka till.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.