1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2311208

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Sputnik: Har Elitserien (ja så heter den) någonsin haft så många onödiga plastlag? IKO, Växjö Kommun IF och Örebro? Vad fan är det? Tre lag som snubblade sig upp och saknar allt vad tradition heter. Lägg till det vederstyggelsen Leksand och LHC.

Rögle däremot kan jag ta alla dagar i veckan.

En ganska menlös debatt inser jag, men när jag reflekterar över varför jag tycker så här är det för att man antingen känner olust inför dessa (Växjö, Leksand) eller känner absolut ingenting och är helt oberörd (Örebro, IKO)

Det var bättre förr… och det var fan inte bra då heller 😂😂

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer