Labban: Grabben väger 3 siffrigt som anfallare, om de inte finns någon tung person bakåt då äre fan kört.
Mälmoes försvar kan fan ha vars värre än vårat där i den sekvensen, herregud. Köttbullen åkte ju bara rakt framåt och ingen back försökte stoppa honom.
Labban: är nog i läget bättre att hoppas på DIF seger , sen förlorar dom sina två sista . Malmö torskar derby , eller derbyn , sen är vi förbi . Frågor på det ?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer