Labban: Grabben väger 3 siffrigt som anfallare, om de inte finns någon tung person bakåt då äre fan kört.
Mälmoes försvar kan fan ha vars värre än vårat där i den sekvensen, herregud. Köttbullen åkte ju bara rakt framåt och ingen back försökte stoppa honom.
Labban: är nog i läget bättre att hoppas på DIF seger , sen förlorar dom sina två sista . Malmö torskar derby , eller derbyn , sen är vi förbi . Frågor på det ?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.