1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 231159

Sv: Martin Lindman till FBK
Hade man varit i Lindmans kläder hade man väntat till efter säsongen innan man börjat förhandla. Men det är inget att göra, vem hade tackat nej till FBK?, av dom som kom till Timrå denna säsong?, inte många.
Kan man höja lönen till det dubbla minst, så hade dom flesta bytt klubb. För det är pengarana som styr allt här i livet...

Däremot börjar jag bli less på "bror-duktig" klubben Färjestad som startar förhandlingar mitt under rådande slutspel, dålig stil. I NHL får man inte starta några förhandlingar i förväg. Jag hoppas att vi får möta FBK och sätta dom på plats, en gång för alla...

Grymt snyggt intro + tifo i Måndags.

Krossa Luleå.

Älska Timrå.

Hata FBK.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.