Kerstin_k: Nubben måste bort, Freddan måste bort. Ante måste bort. Sen halva styrelsen som sitter och ryggdunkar varandra måste bort. Sen kan det börjas bygga en helt ny organisation.!! Annars är vi tillbaka i samma gamla jävla harvande som det gjort nu i 10 år.
Kerstin_k: jag tycker vi ska få skriftligt från Lander att han spelar med Timrå IK även om vi åker ur, annars kan dom ju säga upp ante samma dag som vi åker ur. Så innerligt less på hans floskler i intervjuerna, det framstår alltid som att han befinner sig på en helt annan planet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.