1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2314212

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Freddan har tagit upp oss som headcoach 2 ggr,sen det material han erbjudits i shl har varit under all kritik ,tycker freddan kan lämna timrå med högt buret huvud

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
gustav9: Freddan har lyckats ta oss upp och det har han gjort bra. Det ska han ha ett stort tack för. Om det är så att han och Ante inte varit överens så hamnar tyvärr ansvaret för det här haveriet på Nubben.

Sv: Apropå nånting...
gustav9: första året hade han inget matrial att jobba med. I år har han haft spelare som varit viktiga grund pjäser i tidigare lag.
Att han skulle få gå skulle skett redan vid omgång 20.
Tack o hej Kapten Smith

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...