1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2314216

Sv: Apropå nånting...
gustav9: första året hade han inget matrial att jobba med. I år har han haft spelare som varit viktiga grund pjäser i tidigare lag.
Att han skulle få gå skulle skett redan vid omgång 20.
Tack o hej Kapten Smith

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zåsse klubban: Truppen vi har är duglig, det går inte skylla ifrån på truppen att det sett så bedrövligt ut i egen zon. Speciellt med tanke på hur Erixon mfl har sett ut som de inte ens lärt sig de vanliga grunderna man lär sig i björnligan.

Att Nubben inte agerat och tagit in defensiv back när Didde strulat hela säsongen i princip. Ja det får han ta på sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...