1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2314234

Sv: Apropå nånting...
JAG SA JU DET innan intervjun med freddan kom ut. Det handlade alltså om kontraktslängden.
Mycket märkligt att man grundar beslut på det.
Jag tror inte att Ante heller är rätt man att leda Timrå i kvalet. Det är inte lugn Timrå behöver, det är jävlar anamma, det utger inte Ante.

Man får ändå tacka Färjestad för detta, utan deras 12-3 mot oss så hade detta aldrig hänt, utan vi hade gått in i kvalet med osämja på tränarbänken, vilket i sig är helt sjukt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Nubben säger ju dock att det inte hade med kontraktslängden att göra.

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Ja, vem ska stå för Jävlar anamma? Jonte Hedström är nog bra på det iaf...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...