Zäta75: Bra att det sker en förändring och att man tar bort det eländiga delade ledarskapet. Jag har arbetat med ledarfrågor hela mitt yrkesverksamma liv och delat ledarskap fungerar inte. Varken från ledarnas eller spelarnas perspektiv. Visst känns det tunt med Ante och två rookies som stöd, men kanske kan detta ändå göra gott för spelarna. En tydlig röst som ger direktiv än två som tycker olika.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...