1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2314304

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Blir intressant att se hur Ante kommer matcha laget framöver, både sätta kedjor och under match. Tror det framförallt är där det kommer kunnas göra drastiska förändringar på kort tid.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag hoppas och tror det här blir bra med Ante. Jag har själv haft honom som tränare och det är den bästa tränaren jag haft. Han är rak, tydlig och bra på att hantera människor, får alla att känna sig viktiga i ett lag. Sedan är han inte lika lugn som man kan tro utan kan brinna av rejält om så behövs. En taktisk coach så kommer nog få se endel förändringar. Detta skulle dock gjorts tidigare såklart men bättre sent än aldrig. Känslan är att Ante inte haft så mycket att säga till om. Ante har varit assisterande i 2 år och haft Freddan som huvudtränare. Att sedan ställa om och ska dela på posten som huvudtränare är nog väldigt svårt när allt redan är inrutat från dom tidigare åren. Misstänker att både Ante själv och Freddan haft svårt att plötsligt dela på huvudansvaret utan det har mer eller mindre blivit som tidigare år.
Tror det här kan bli bra, hoppet som var totalt släckt har tänts igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.