+ 24
Inlägg: 2314308
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smetovish: jag instämmer helt i allt du skriver! Har också haft Ante och ja, han är i toppen av bästa tränarna jag haft inom 3 sporter!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Smetovish: Var det inte nån teori här inne om att vi vann de matcher då Ante hade huvudansvaret i båset? Hoppas verkligen den teorin stämmer men jag kan inte låt bli att gubbsura över att detta skulle ha gjorts för länge sedan. Nu har Ante EN ENDA match på sig innan kvalet börjar att förändra nåt (typ sätta försvarsspelet...)
+ 4
Tror det här kan bli bra, hoppet som var totalt släckt har tänts igen.