Smetovish: Var det inte nån teori här inne om att vi vann de matcher då Ante hade huvudansvaret i båset? Hoppas verkligen den teorin stämmer men jag kan inte låt bli att gubbsura över att detta skulle ha gjorts för länge sedan. Nu har Ante EN ENDA match på sig innan kvalet börjar att förändra nåt (typ sätta försvarsspelet...)
+ 4