1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2316135

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2022-03-24
bar mofftak: Ärligt så e vi inte mkt sämre men.......!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2022-03-24
JonteD: Nä vi gjorde en bra match men vi möter seriens bästa lag, tveklöst! Nu går vi in i kvalet som underdogs och det kanske är bra. Boka in er i bussarna tills lördagsmatchen så ger vi stockholmsinavlen en match som leif och billy hade sagt.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2022-03-24
JonteD: skulle säga att laget gör en bättre match på länge och många kvalitativa målchanser . Mer fokus och mot ett bra my key sämre lag än Rögle så kommer det bli andra bullar hoppas jag

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.