bar mofftak: Ärligt så e vi inte mkt sämre men.......!!
Inlägg: 2316135
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2022-03-24
JonteD: Nä vi gjorde en bra match men vi möter seriens bästa lag, tveklöst! Nu går vi in i kvalet som underdogs och det kanske är bra. Boka in er i bussarna tills lördagsmatchen så ger vi stockholmsinavlen en match som leif och billy hade sagt.
+ 4
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2022-03-24
JonteD: skulle säga att laget gör en bättre match på länge och många kvalitativa målchanser . Mer fokus och mot ett bra my key sämre lag än Rögle så kommer det bli andra bullar hoppas jag
+ 4