1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 231630

Sv: Martin Lindman till FBK
Kulltorp: Är du nöjd om han tar SM-Guld med Timrå? Eller borde kontrakten skrivas så att TIK-loggan bränns in i skinnet tills VI tröttnar på eventuella spelare?

Bör VI kanske bränna TIK-supportrar på svikarhäxbål som inte går på alla hemmamatcher?

Bör supportrar som inte åker på supporterkubbens resor mista ett lillfinger?

Älska Lindman för att han varit med och tagit TIK till tamigfan det bästa resultatet som vi upplevt på flera hundra år...

Tror Vi är många som tänker lite fel här. Jag tycker det var lite jobbigare med tex Fagemonney som förhandlade när TIK inte riktigt nått sina mål... Men jag förlät honom också när vi klarade kvalet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.