+ 1
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 12
- Silly Season 2026-27 (4919)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag vill se mer folk på mål för att skymma och ta returer. Rattie är rätt så hissad här på forumet men fan vad lat han är i försvarsspelet. TIK har inte råd med spelare som bara gasar framåt. När han är
inne på isen så har vi bara 4 gubbar hemåt. Han och en del andra spelare är tyvärr jäkligt bra framåt men tyvärr lika dåliga bakåt. Kan dessa (finlirare) höja nivån på backcheckingen så kan det gå att
vinna mot DIF. Dessutom behöver man ha en taktik klar hur man skall möta det hårda och tuffa fulspelet som DIF kommer att försöka skrämmas med. Här gäller det inte vika ned sig och här
tror jag tyvärr att det kan bli svårt. Hoppas innerligt att jag har fel. Kan TIK få lite flyt i spelet med stolpe in i början så kan det mycket väl bli 4-0 i matcher för TIK