- Timrå kommer ut starka - DIF raglar omkring - vi bränner chanser - DIF snubblar in 1-0 - Emil Berglund gör sitt första må sedan 1900-talet på sitt gamla lag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
- Timrå kommer ut starka
- DIF raglar omkring
- vi bränner chanser
- DIF snubblar in 1-0
- Emil Berglund gör sitt första må sedan 1900-talet på sitt gamla lag.
Vad ska man säga? Nån som är förvånad?