FH - avdammad: håller med om domarna, dom var bra. Dom släppte några sjuka situationer där vi skulle fått pp men i andra änden släppte dom några trippingar där vi skulle fått boxplay 100/100 gånger i grundserien också.
Fan vad jobbigt detta är, enormt viktig match imorgon (igen). Vinner vi imorgon och vi har 2-0 och nästa match på hovet är inte "måstematch", förlorar vi imorgon står det 1-1 och Djurgården är i förarsätet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.