Älskar hur pressen skriver om Djurgården... kris, panik, osv. Jag hoppas verkligen att det påverkar Djurgården otroligt mycket så att pressen blir övermäktig o att man kollapsar totalt... men hur troligt är det på en skala? Hoppas... hoppas.
Olli Hahl: ”fiasko” tror jag Aftonbladet uttryckte sig angående deras förlust mot oss igår. Vet inte vilket av lagen som borde ta mest illa upp av det ordvalet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag hoppas verkligen att det påverkar Djurgården otroligt mycket så att pressen blir övermäktig o att man kollapsar totalt... men hur troligt är det på en skala? Hoppas... hoppas.