Laken: Tänk ändå vad fort det kan gå i hockey. Med 25 sekunder kvar får vi tek i egen zon. 18 sekunder senare gör vi 4-3
Undrar vem de ställer i mål på torsdag. Armalis darrade rätt rejält på slutet tycker jag, Anderssons puck var ju plockpotatis som han ändå missbedömer.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Undrar vem de ställer i mål på torsdag. Armalis darrade rätt rejält på slutet tycker jag, Anderssons puck var ju plockpotatis som han ändå missbedömer.
All press på Jyrgårn, precis som det ska vara...