Laken: 2-0 och förhoppningsvis ett enormt mentalt övertag.
Kan du tänka dig hur långt det är ner till Hovet nu i DIF-bussen? Alla dom där jävla kilometrarna utanför Gävle som aldrig tar slut. Tim Erixons glädjeskrik i öronen ett halvt dygn senare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kan du tänka dig hur långt det är ner till Hovet nu i DIF-bussen? Alla dom där jävla kilometrarna utanför Gävle som aldrig tar slut. Tim Erixons glädjeskrik i öronen ett halvt dygn senare.