{9037}: Svårt att klaga på 1-0 efter första. Men vi har alldeles för svårt att få ur pucken ur egen zon, det är slarviga försök varannan gång. Kommer krävas en uppryckning om detta ska vägen. Hoppas vi kan jobba oss in i matchen nu.
{9037}: Skönt med 1-0 ledning efter första. Kunde varit 2-0 om det inte blivit bortdömt. Mycket hockey kvar. Kämpa tiden ut. Ju längre tid det går utan att Djurgården får in den desto mer frustrerade blir dom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer