Sputnik: Så jäkla kasst pp kommer inte in i zon! Och vi får utvisning igen!
Inlägg: 2321052
Svarskommentarer
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Zäta75: Nä men detta känns inte bra. Vi missar en massa öppna lägen, drar på oss utvisningar i massor.
Slarvar med pucken i egen zon.
Kom igen nu!!!
Slarvar med pucken i egen zon.
Kom igen nu!!!
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Zäta75: är det det där som är nivån nu? Trippingen på Erixon nu då!?