+ 9
Inlägg: 2321694
Svarskommentarer
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Kerstin_k: Håkan Loob vill verkligen att Djurgården ska vara kvar. Han vill vara opartisk, men han vet inte riktigt hur. Kan han inte se att det är skitkul att en mindre klubb kan leda med 3-0 mot mesta mästarna också? Kan man inte älska Davids kamp mot Goliat? Nej, han är ekonomi och makt rakt igenom. Jag gillade honom som spelare, men det hade varit snyggt med ETT ord om Timrås prestation också. Det ska fan vara underdog.
+ 15
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Kerstin_k: å andra sidan tycker jag det är allt Fagervall säger. ”Vi har pratat ut”, ”vi har vänt blad”, ”vi vet vad som behöver göras”.
Det ser mer och mer ut som något han planlöst bara säger för att det är vad som förväntas.
Det ser mer och mer ut som något han planlöst bara säger för att det är vad som förväntas.
+ 6
Ni kan ju tänka er inför lördagens match. "Djurgården har haft dundermöte"
Fan, man ryser ju av bara tanken.