Sputnik: Ooohhh det kan bli en sån där klassisk Timråmatch på lördag kväll. Fullsatt, tryck, magiskt, sång, vågen, gåshud.... Grattis alla som ska dit! Hockeyminnen för livet! Glöm inte att filma och fota...
Kulltorp: Har lika dålig känsla som inför matchen idag. Risken är stor att DIF sprattlar till, vi har allt att förlora och det blir antiklimax med en 4-1 torsk..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Grattis alla som ska dit!
Hockeyminnen för livet!
Glöm inte att filma och fota...