1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2321752

Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
"Jag tycker faktiskt Timrå börjar se lite trötta ut nu, säger han." Filip Cederqvist till Expressen, heheh.
Om nu vi börjar se trötta ut så har Djurgårdens backar sett trött ut sedan första matchen och resterande lag blir ju knappast piggare.

Nu återstår säsongens i särklass viktigaste match att vinna, önskar verkligen dom får göra det hemma på lördag i ett kokande NHC. Jag kommer vara på plats och göra det jag kan för en vinst, allt är möjligt så fortsätt köra 110% i varje byte med tanken 0-0 i matcher. KÄMPA TIMRÅ!

Svarskommentarer

Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Inte ett jävla dugg är klart!!!

Jag är så gammal med TIK att jag minns typ 12 förluster i rad… Fy fan.

Inget är klart. Inget är klart. Inget är klart. Inget är klart.

Jag har fan fastnat i fosterställning och ångestladdade primalskrik efter Djurgårdens upphämtning till 3-4 i går.

I natt drömde jag att Fredrik Andersson stod i en modo-slängkappa på Skulebergets topp och skrek något va, och att han hade snott time out-tecknet från materialaren Huss verktygslåda…

Förlös mig.

Kämpa Timrå IK!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.