+ 4
Inlägg: 2321752
Svarskommentarer
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Inte ett jävla dugg är klart!!!
Jag är så gammal med TIK att jag minns typ 12 förluster i rad… Fy fan.
Inget är klart. Inget är klart. Inget är klart. Inget är klart.
Jag har fan fastnat i fosterställning och ångestladdade primalskrik efter Djurgårdens upphämtning till 3-4 i går.
I natt drömde jag att Fredrik Andersson stod i en modo-slängkappa på Skulebergets topp och skrek något va, och att han hade snott time out-tecknet från materialaren Huss verktygslåda…
Förlös mig.
Kämpa Timrå IK!
Jag är så gammal med TIK att jag minns typ 12 förluster i rad… Fy fan.
Inget är klart. Inget är klart. Inget är klart. Inget är klart.
Jag har fan fastnat i fosterställning och ångestladdade primalskrik efter Djurgårdens upphämtning till 3-4 i går.
I natt drömde jag att Fredrik Andersson stod i en modo-slängkappa på Skulebergets topp och skrek något va, och att han hade snott time out-tecknet från materialaren Huss verktygslåda…
Förlös mig.
Kämpa Timrå IK!
+ 25
Om nu vi börjar se trötta ut så har Djurgårdens backar sett trött ut sedan första matchen och resterande lag blir ju knappast piggare.
Nu återstår säsongens i särklass viktigaste match att vinna, önskar verkligen dom får göra det hemma på lördag i ett kokande NHC. Jag kommer vara på plats och göra det jag kan för en vinst, allt är möjligt så fortsätt köra 110% i varje byte med tanken 0-0 i matcher. KÄMPA TIMRÅ!