{297}: Det är väl läckt sedan länge, tajmingen hos AB är så uträknad och medveten att det är löjligt. Såklart gör de vad de kan för att rubba harmonin hos oss. Tror du att nån i "oberoende" media vill se en serie som tar slut i morgon? Nån utanför Timråsfären öht? Knappast
{297}: Timrå leder med 3-0, Timrå är HET i media just nu, tajmingen är helt perfekt för t.e.x Aftonbladet, Expressen, klick klick klick! Väl medvetet val att släppa "Bomben" nu.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.