Läktarproffset: Men om han har varit i timrå i 25 år, och har mage att plocka spelare från vårat lag till hv. Då blir det hatstämpel, fruktansvärt lågt isåfall
eliassjo : Han har ingen "Timråklausal" där han kommer skona Timrå från att försöka göra HV71 så bra som möjligt, ser han möjligheter att få ett så bra lag som möjligt, kommer han ta det, vare sig det är på Timrås bekostnad eller inte. Det är han fullt kapabel till om vi kollar några år bakåt i serien, han blir en rival och kommer allt för att HV ska hamna före andra lag inklusive Timrå i tabellen om dom tar sig upp.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.