pingvin: Cederqvist skott tar högst upp på stöten på JJ. O Dicks snedträff höll på o slinka in. Så jävla sjuk match, båda lagen bara kör. Kunde lika gärna stå 2-2 efter första
palleparling: Jag borde vara en mogen och bättre människa men jag tycker fortfarande att Cederqvist ser ut som en ödla. Men väljer han Timrå nästa säsong kommer jag tycka han liknar Gregory Peck! Googla gärna ungdomar!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer