palleparling: Jag borde vara en mogen och bättre människa men jag tycker fortfarande att Cederqvist ser ut som en ödla. Men väljer han Timrå nästa säsong kommer jag tycka han liknar Gregory Peck! Googla gärna ungdomar!
pingvin: Rakshani är så himla lik någon i Sagan om ringen, men jag kan inte komma på vem. Kanske är det Smeagol. Det säger jag inte för att vara taskigt, utan jag försöker bara vara ärlig. Är det Smeagol?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer