cloon: Han är en duktig spelare, men frågan är väl i huvudsak ekonomisk. Hade Timrå oändligt med pengar så skulle han gärna få spela kvar. Jag misstänker dock att han har haft ganska saftig lön.
Om han trivs bra nog i laget och på orten att han kan tänka sig ett tunnare kuvert så har han ju helt klart kvalitet som spelare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om han trivs bra nog i laget och på orten att han kan tänka sig ett tunnare kuvert så har han ju helt klart kvalitet som spelare.