Niikeliito: Tvivlar inte en sekund på att Nubben förlängt med Rattie. Vi kommer ha ett sjukt bra lag till vintern. Ponera att vi även skulle lyckas signa Paigin och finnen på backen. Då ser det oförskämt bra ut! Rattie-Hanzl-Lander, Wedin-Lundin-Pettersson, Hartmann, Blomqvist, Walli-Walterholm o.s.v.
Niikeliito: Blir Rattie kvar vilket det nu tyder på så skulle det förvåna mig mycket om det inte blir två år! Laleggia däremot tror jag blir på ett år.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer