Uno Gordon: Hmmmm, Lakers-logga? Som Växjöbo förstår jag det väldigt väl i slutspelstider mot Frölunda. Rönnberg och Lundqvist styr hela domarkåren på ett sätt som ger vem som helst kalla kårar.
Jag håller på två lag, Timrå och det lag som möter Frölunda😀
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Som Växjöbo förstår jag det väldigt väl i slutspelstider mot Frölunda. Rönnberg och Lundqvist styr hela domarkåren på ett sätt som ger vem som helst kalla kårar.
Jag håller på två lag, Timrå och det lag som möter Frölunda😀