Niikeliito: viktig förlängning med JJ. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att vi nöjer oss med att försöka fynda en 2e målis från allsvenskan, likt IKO gjorde med Juel.
OlliJanne: som det framkommit tidigare så har jag också hört att Timrå och hockeyallsvenskans bästa målvakt Pavel Khomchenko varit muntligt överens. Hade varit trevligt för Paigin med en landsman i laget ifall han nu skulle ha återvänt i framtiden.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer