Dr.Krykov: Finns nog backar från Växjö som gjort bra slutspel och sen fortsatt vara bra med. EM har fått dra på sig landslagströjan med till skillnad från Bohm så någonting bör ju finnas där.
Jag har ingen aning alls dock. Men kommer han hit så får vi ju hoppas att han är bättre än Bommen iaf.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har ingen aning alls dock. Men kommer han hit så får vi ju hoppas att han är bättre än Bommen iaf.