Propagandus: Hörde nånstans att spelarna tjänar 10-20% mer brutto men klart mindre skatt i Schweiz. Det som lockar mest är mindre resor där borta.
Inlägg: 2326748
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: Spelarna kan tjäna det dubbla i Schweiz, i vissa fall säkert mer, jag kan LOVA att det lockar mer än att man spenderar lite mindre tid på bussen, jo jag vet att Lander pratade om resorna, men kom igen, folk spelar där för pengarna, inte kortare bussresor.
+ 1