1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2327328

Sv: Silly Season 2022-2023
Simmalugnt: Har nämnt det innan och Emil är säkert lik sin lillebror Elias när det gäller det mentala. En förmåga att gräva ner sig mentalt när det inte går som man vill individuellt.
Men själv tror jag inte det handlar om att man inte vill eller brinner för det. Snarare så sätter nog bröderna väldigt stor press på sig själva att lyckas.

Jag tror inte heller att vi behöver vara allt för beroende av att Emil är den som driver på etc. Vi har Didde,Lander, Wedin, Rattie(jag klart han är klar) etc som kommer vara drivande så det blir räcker till och blir över.
Skulle vi dessutom lyckas få hem Dahlén, ja då blir det åka av.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Skulle förövrigt vara intressant om man väljer köra Hartmann-Lundin-Wedin nu i landslaget. Men kanske bara jag som har en känsla av att Wedin och Hartmann skulle kunna vara en match made in heaven med sitt tunga och riviga spel, kryddat med skills.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.