{9630}: Rattie är klar på 2år, men ännu ej officiellt. Pettersson och Wedin var klara innan playouten ens börjat, Hanzl skrev på medan playouten pågick. Man släpper inte allt på en gång utan matar ut någon då och då för att försöka hålla intresset uppe. Nubben har sagt att endast 2-3 platser är lediga och Ratties är inte en av dom.
{9630}: Jag vet inte hur Nubben har resonerat. Men varför säga tack o hej till Åberg om man inte räknar in Rattie? Låter dumt, handlar om samma pengar tänker jag mig. Samma typ av offensiva spelare och rightare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.