1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2329069

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Jag håller med dig till viss del, men släpper man allt samma vecka. Så köper många årskort, men inte så många som man vill ska köpa.

Vips så är det försäsong igen. Då kan det vara svårt att sälja kort när många varit bortrest etc.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
Niikeliito: Jag tycker att man inte skulle släppa något namn, utan alla samtidigt, gärna i hallen när man börjar barmarksträningen. Man släpper in en och en och presenterar. Det skulle man nästan kunna ta betalt för. Samtidigt har man fyllt upp och säljer souvenirer.

Sv: Silly Season 2022-2023
Niikeliito: Jag bor ungefär 150meter från nubben. Hela vintern har han gått förbi mitt hus varje morgon med legenden Tommy Andersson på deras raska morgon-promenader.

Så jag har surrat med honom åtskilliga gånger denna vinter. När Timrå hade vunnit andra matchen i playouten frågade jag honom om jag borde vara orolig för Rattie ifall vi klarade oss kvar. Då sa han ”Nej det behöver du inte vara, du kan vara lugn”

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.