Dead Wing: Ja jag fick insider om att Rattie vill ha ca 400.000:- /månaden. Det är en rejäl slant! Vet inte vad toppspelare har iofs.
Inlägg: 2329141
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2022-2023
Gooode: det skulle isåfall vara en av dom absolut bäst betalda i serien. Knappt hlavac o hlinka fick de när de begav sig i LHC
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Gooode: hur går detta ihop med alla som säger att han är klar.
Jag har blivit tystad av min oro kring Rattie, om att han är klar.
Är han klar JA eller NEJ?
Jag har blivit tystad av min oro kring Rattie, om att han är klar.
Är han klar JA eller NEJ?
Sv: Silly Season 2022-2023
Gooode: Jag sa 500 för några veckor sen Rattie är en topp 3 sniper i SHL förstod att det blir tufft
Sv: Silly Season 2022-2023
Gooode: 400k i månaden är typ topp 10 i ligan skulle jag tro. Tack men nej tack i så fall.